Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Warping a morfing obrazu
Kuběna, Petr ; Šilhavá, Jana (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Warping a morfing jsou počítačové efekty s použitím hlavně v zábavním průmyslu. Práce obsahuje postupy a techniky nutné k jejich vytvoření. Zaměřuje se na operace s dvourozměrným navzorkovaným obrazem. Nedílnou součástí je demonstrační program, který umožňuje uživatelsky tyto efekty vytvářet.
Zobrazování medicínských dat v reálném čase
Lengyel, Kristián ; Havel, Jiří (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace na zobrazování medicínských dat v reálném čase. První část projektu je zaměřena na metody získávání medicínských dat v praxi a na možnosti vizualizace rozsáhlých objemových dat v počítači s využitím známých renderovacích přístupů. Podobné aplikace se používají mimo medicíny i v jiných oblastech, jako např. v chemii na zobrazování molekulárních struktur nebo mikroorganizmů. Další část projektu bude zaměřena na výhody vizualizace volumetrických dat pomocí programovatelného hardwaru a na nové metody paralelizace algoritmů na grafické kartě pomocí technologie CUDA a OpenCL. Výsledná aplikace bude zobrazovat medicínské objemové data na základě vybrané metody urychlené pomocí programovatelných shaderů, přičemž časově náročné operace budou paralelizované na grafické kartě.
Interaktivní webové aplikace pro podporu výuky zpracování obrazu
Krolop, Filip ; Záviška, Pavel (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Uvedení do problematiky vztahující se k výukovým appletům, návrh jejich funkcionality a ovládání, následovaný vlastní implementací a odladěním. Jedná se o interaktivní podání algoritmů používaných v oblasti zpracování obrazů, konkrétně jsou applety zaměřeny na barevné modely, jejich vztahy a převody: 1/ Paletová (indexová) reprezentace obrazu,2/ Míchání barev v různých modelech, 3/ Převod barevného obrazu na šedotónový, 4/Převod šedotónového obrazu na barevný (tzv. nepravé barvy). Applety implementovány pomocí HTML a JavaScriptu tak, aby demonstrovaly příslušnou teorii a vybízely studenty k interakci.
Interaktivní webové aplikace pro podporu výuky zpracování obrazu
Krolop, Filip ; Záviška, Pavel (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Uvedení do problematiky vztahující se k výukovým appletům, návrh jejich funkcionality a ovládání, následovaný vlastní implementací a odladěním. Jedná se o interaktivní podání algoritmů používaných v oblasti zpracování obrazů, konkrétně jsou applety zaměřeny na barevné modely, jejich vztahy a převody: 1/ Paletová (indexová) reprezentace obrazu,2/ Míchání barev v různých modelech, 3/ Převod barevného obrazu na šedotónový, 4/Převod šedotónového obrazu na barevný (tzv. nepravé barvy). Applety implementovány pomocí HTML a JavaScriptu tak, aby demonstrovaly příslušnou teorii a vybízely studenty k interakci.
Warping a morfing obrazu
Kuběna, Petr ; Šilhavá, Jana (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Warping a morfing jsou počítačové efekty s použitím hlavně v zábavním průmyslu. Práce obsahuje postupy a techniky nutné k jejich vytvoření. Zaměřuje se na operace s dvourozměrným navzorkovaným obrazem. Nedílnou součástí je demonstrační program, který umožňuje uživatelsky tyto efekty vytvářet.
Zobrazování medicínských dat v reálném čase
Lengyel, Kristián ; Havel, Jiří (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace na zobrazování medicínských dat v reálném čase. První část projektu je zaměřena na metody získávání medicínských dat v praxi a na možnosti vizualizace rozsáhlých objemových dat v počítači s využitím známých renderovacích přístupů. Podobné aplikace se používají mimo medicíny i v jiných oblastech, jako např. v chemii na zobrazování molekulárních struktur nebo mikroorganizmů. Další část projektu bude zaměřena na výhody vizualizace volumetrických dat pomocí programovatelného hardwaru a na nové metody paralelizace algoritmů na grafické kartě pomocí technologie CUDA a OpenCL. Výsledná aplikace bude zobrazovat medicínské objemové data na základě vybrané metody urychlené pomocí programovatelných shaderů, přičemž časově náročné operace budou paralelizované na grafické kartě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.